bästare<3

Känslan när den man älskar återvänder - det är obeskrivlig. Man kan inte sluta le utan man vill bara skrika ut glädjen, krama om och aldrig släppa taget. Det enda ordet jag kan förklara känslan med är lycka.
Bo kom hem i fredags, han skulle egentligen ha stannat till på måndag, dom ville helst ha dom kvar en vecka, men han verkade så uttråkad. Han hade som sagt gått igenom sin halsoperation , en operation som kunde ha gjort att han aldrig skulle klivit upp igen, men det gjorde han, efter bara 10min i uppvakningsrummet, bara det visar väl vilket fighter han är. Han förtjänade verkligen sin andra chans och det kan ingen säga imot om. Han ställer upp för allt och alla.
Nu ska han vila i två månader, kan ni fatta - hela j*vla TVÅ månader. Han kommer att fullkomlig explodera. Jag gick med han i ridhuset idag och redan nu är han pigg.
Han har kämparglöd och vill verkligen vara med. Nya Bosse är tillbaka så alla andra kan slänga sig i väggen.
Jag ska personligen hålla på med honom så mycket som möjligt, vare sig jag får eller inte. Och du Erica - fuck off!

MIGHTY BOUNCER - my everything <3

/grassmonkey


image2


Kommentarer
Postat av: Julia

fuck vad sött , det du&bosse har är speciwllt mot alla andra , alla vet liksom att det är du och bosse . Det är så jävulskt sött , Malin<3Bosse .

2007-04-23 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0