good or bad.

Vilket drama det kunde bli, på bara en dag.
Först och främst blev jag sjuk igår, vilket inte spelade nån större roll, men under dagen hände det en jäkla massa.
Det började med att Linda sa att vi skulle få en spelning på torget på lördagen, vilket kändes riktigt skit, eftersom jag skulle till timrå den dagen.
Jag pratade med Emma och hon och Emelie blev riktigt upprörda över att jag inte kunde vara med, så jag började få skuldkänslor, jag pratade med mamma som sa att vi var inställda på timrå, vilket gav mig skuldkänslor och jag skulle skippa det.
Eva pratade jag också med och hon tyckte inte det spelade någon roll heller.
Allt blev lämnat upp till mig och jag tänkte som bara den, det verkade luta åt Timrå och jag ringde t.o.m för att fixa upp min boxplats.
Under alla uppståndelse mellan detta, lyckades jag fixa sommarbete till Emmy, Annie och Julia iaf, vilket kändes riktigt bra.
Därefter åkte jag och mamma ut till stallet för att kolla Addis.
Jag red henne en sväng och det kändes inte helt okej, efter jag förklarat för mamma hur det kändes, kunde hon tydligt se vad jag menade, så där sa det "Bye bye Timrå". Vilket, egentligen gjorde det lite lättare att välja iaf.
Nu är det jobbig bara att stryka sig.
För hoppningsvis är hon frisk till nästan helg.

/grassmonkey

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0