thank you

Idag kan man väll lugnt säga att det var en helspäckad dag ?
Niorna skulle knäppa avslutningfoto och vi alla skulle se sprängda ut , det var juh rätt skoj iaf !
Efter skolan hade jag sånglektion och det gick typ bajs x) , sedan for jag ut till stallet och upptäckte att jag skulle ha Wazoo på lektionen , men jag hade redan bestämt sen innan att jag skulle ha Adrienne.
Så jag har med henne i kanske 10min av lektionen , men tycker inte att hon är sig själv och Anna tycker att hon verkar lite knackig bak , så jag får byta till Wazoo ändå .
Det var faktist helt okej för Wazoo gick SUPER ! Fy fan vad nöjd jag var med honom efter lektionen :)
Gick en promenad med Adrienne efter så hon skulle röra sig , hoppas att hon är frisk till helgen - Timrå !

/grassmonkey

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0