what a wonderful world

Full dag , minst sagt !
Började dagen med en spelning på torget vid 10.30, det gick riktigt bajs och jag tror jag sjöng fel, eller falskt i nästan varje låt - tusan !
Där efter strosade vi alla runt på stan , åt lunch på Subway och vips så var det dags för den andra spelningen klockan 13.00 den här gången och JA - det gick MYCKET bättre.
Därefter drog man ut till stallet och red ut med Hanna på Rajman , själv red man Wazoo, förutom att han var rädd för några stenar så gick det faktist riktigt bra och han galopperade som en gud !
Där efter skrittade Addis i typ 20min.
Sedan for jag hem för att sedan åka ut igen och ha tacokväll för barnen tillsammans med U-sek.
Det gick väl bra?
Gick en promenad på 10min med Bo och han hade mycket roligt för sig, han pep , rullade sig och åt årets första gräs - snacka om lycklig!
Där efter åkte man hem och här sitter man nu..
Imorrn blir en hektisk dag , minst sagt...

Stalltjänst på morgonen
Lektion för Britta och Julia
Rida Wazoo med Hanna
Rida Kiamba på blockträningen

But gosh I like it !

/grassmonkey

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0