mirakel ?

Vet ni , jag trodde aldrig att jag skulle kunna skriva öppet i en blogg på internet hur livet egentligen låg till.
Jag menar, vem som helst kan läsa det, men egentligen gör det ju inte ett skit eftersom det inte kan bli mycket värre.
Har ni nån gång tänkt på hur deperimerad vädret kan göra en? Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men eftersom jag sover på soffan nu för tiden (fråga inte varför), så vaknade jag såklart och hade förbannat ont i nacken.
Jag gick och la mig i mitt rum istället och nästa gång jag vaknar ser jag genom gardinera att det är skitväder, jag tittar ut och gissa om jag inte har rätt.
Disigt, grått och trist, det som är lite läskigt är väl att jag drömde om att det skulle börja snöa snart, inte för att jag skulle bli förvånad.
Jag var iallafall ut på stallet igår och tittade till Adrienne, hon verkade må bättre så jag ska rida henne senare så får vi se, Bosse fick vila, jag tror inte han dog av det precis.

Nej nu ska jag gå och be om ett mirakel att det ska kännas lite bättre, och under tiden det miraklet sker ska jag kolla på Två och en halv män.

/grassmonkey

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0