dressyrfjomp

Det må vara kul innan, men efter känner man bara befrielse över att det är över.

Tävling igår på Gräddvispen.
Första klassen red vi fram för länge så båda blev trötta och inne på banan red jag jätteslarvigt.
Vi slutat 12av23 och 172p och 57,33% vilket jag var missnöjd över.

I andra klassen som var en LA:4 så gick hon jättefint på framridningen men innen på banan dog hon helt.
Vi red på 204p och 52,31% , vilket jag var ännu mer missnöjd över.

Men som sagt, vad ska man göra med en tjurig häst med gräddvisp ben - jag ska ändå spöa skiten ur alla privatryttare på dom lokala och regionala hopptävlingarna - haha ! :)

Britta tog världsfina bilder igår!

/grassmonkey

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0