play

Igår var det en dag med massa spelningar , kan ni fatta det ?
Ingen skola , bara massa musik - MUMS !
Först var vi på Gene skolan , vi fick Sound Checka som tvåa och sen kollade vi lite på dom andra banden , innan vi fick veta att replokalerna var lediga , så vi gick och repa lite innan vi åt lunch.
Efter lunchen repa vi lite till innan allt drog igång.
Vi gick vänta i 1h och 10min på våran tur.
För att gå upp och spela i kanske 3min , men skoj var det och helt okej , förutom att när man tog i på slutet så såg jag min hand skaka , det kändes konstigt.

På kvällen lev det sliperiet , men innan dess skulle jag hålla lektion för Julia på Bella.
Det gick fin fint och Bella hoppade helt toppen!
Jag mådde bajs när jag kom hem och fick ta en Ipren, sen bar det av till stan.
Jag fortsatte att må dåligt och vill stämma Ipren bolaget, men tillslut fick tabletten sin värkan och jag hyllade Ipren ett tag.
Vi Sound Checkade och åt sedan middag.
När vi kom tillbaka fick vi vänta i ungefär 1h innan det var våran tur.
Jag hade bestämt mig för att även om vi nu inte spelar bäst, så kan man bjuda på sig mest, så jag släppte lös allt och hade riktigt jävla kul!
Sedan blev allt slut och vi fick gå av scenen - tyvärr.
Synd bara att Emelie strulade bort sig, men vi klarade oss ändå , det var ändå glömt när nästa band klev upp.
Jag såg bara Farbror Tant , sen tyckte jag inte att det var lönt att stanna kvar länge.
Godnatt sa jag och åkte hem.

Idag har vi firat Lotta på stallet , hon kom dit och trodde hon skulle vara med miKKa, men istället satte jag på henne en ögonbindel och drog ner henne till lillstallet där hon fick på sig en hjälm med en peruk på och en ful rosa stallvärdinne jacka.
Sen var det dags att börja förvirra ungen så vi sprang runt och klappa häst, hoppade in i hästtransporten och körde sedan moppe , runt - runt.
Där efter fick hon rida Pillan , fortfarande lika snyggt klädd och med ögonbindel, man dog juh nästan av skratt.
Sen åkte vi mer moppe , innan vi gick upp i cafeterian , hon fick ta av sig det hemska och fika , samt öppna presenter.
Lyckat!

Nu snart blir det ännu mera stall , då jag ska hålla lektion för Lisa på Nelly , samt duscha gräddvispen.
Imorrn blir det tävling!

/grassmonkey

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0