i can't take it anymore

Nu mår jag sådär äckligt dåligt igen. Jag har haft den där jävla ångesten i flera dagar nu, kan den inte bara försvinna? Jag vet fan inte ens hur jag ska tänka för att bli av med den, det förföljer mig och bränner sig in i skinnet, borrar sig in i hjärnan och äter upp mig innifrån, jag orkar snart inte mer.
Ångesten över honom! Kan det inte bara slut, det blir aldrig mer igen! Jag önskar jag kunde få allt ogjort, att jag aldrig träffat honom, aldrig skrivit till honom. Äcklig och utnyttjad, det är så jag känner mig! Fan ta allt detta!
Jag vet inte varför jag har denna ångest om det är över att han är sur, eller över att jag ser deras äckligt lyckliga kärlek, fan - dö hela jävla högen, bara dö, för jag orkar inte mer...

och jag önskar, att nån gång, du får se detta, så du kan förstå hur dåligt du får mig att må.
image49


"i wish I didn't miss you anymore"

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: emma

ångesten är känd hos mig också, men någon gång så blir allt bra, även om man inte tror det vissa dagar.

2007-11-28 @ 00:41:45
Postat av: Lex

Vems lyckliga kärlek?:O och vem har utnyttjat dig:/

2007-12-01 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0