du är värd att dö för

Jag glömmer nästan bort den här bloggen nu för tiden, jag använder den aldrig iallafall, trots att jag ett tag var beroende av den, det var skönt att skriva av sig allt då, just för att ingen läste/läser det.

För er som inte märkt det, så är det höst nu.
Jag hatar den här årstiden, det är för varmt inne och för kallt ute, man kan inte klä sig rätt då. Eller så blir det jättevarmt ute och svinkallt inne, sen att allt dör... Alla löv faller av träden och blir så småning om jord, när snön har ätit dom vill säga...
Snön har faktiskt redan fallit här en gång, men den försvann - tack och lov.
Snön gör allt mycket värre.
Sen tror jag att hösten är årstiden för all ångest, det blir mörkt ute och när det är mörkare så gör man mindre, vilket ger en tid att tänka, därför borde hösten bannlysas.
Jag och andra sidan är lyckligare än någonsin, nästa år kommer bli cärldens bästa år, det kan jag lova och det här året kan få världens bästa avslut om det bara blir som man vill.

På söndag sticker troligtvis jag, pappa och emma till IKEA. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka med en säng och lite andra grejer till mitt rum hos pappa. Det skulle vara bra!

Jag hoppade Adrienne och Bosse på teorin igår för Maria, det var riktigt skoj, för båda två är helt underbara och perfekta. Även om jag skulle göra världens miss, så hoppar dom, vilket visade sig igår, jag skulle visa dålig väg och det blev en riktigt uselväg, men båda hoppade som dom inte han gjort annat, trots att dom måste trott jag var dum ihuvudet.
Bosse dörimot låter fortfarande väldigt mycket, igår var han riktigt uppspelt och lät oroväckande... Vi fick hoppa lite högre på slutet , 110 och jag kände, sätt upp en bana på det istället så blir det lite utmaning iallafall :)
adrienne fick hoppa en kompination på 1m och hon blev nog förvånad över hur mycket hon blev tvungen att ta i. Jag nästan skrattade åt henne :)

Nej nu ska jag väl försöka hitta på något annat att underhålla mig med, sitter trots allt på Järven och har underhållt mig med att göra sånghäften till alla. Möte imorrn liksom.


kom hit älskling<3



"Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv

Var det dig jag såg Dig jag svor att aldrig glömma
Var det dig jag såg
Har jag äntligen lyckats glömma?"

/grassmonkey

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0