only hope

Jag är så glad , så glad!
Jag som inte trodde livet skulle kunna bli så bra igen, nu är det bättre och jag mår inte dåligt över det alls, att vi aldrig mer kommer att prata, det är snarare så att jag har aldrig känt en sådan skön känsla någonsin. Det är bra riktigt BRA att slippa personer som inte fattar nånting.
Hur kom jag inte på den här personen igen? Fan aldrig mer!

Över till den glada sidan, det var ett tag sen jag bloggade, men jag har ju inte haft så mycket att uttrycka mig över och det kanske är bra.
Det är ganska fullt upp med stallet hela tiden..

Kan berätta det nyaste nytt att jag och Adrienne tävlade i Näske i helgen, kom tvåa i dressyren på 61% , vann första klassen i hoppningen (60cm) och kom trea i andra klassen (70cm) vilket resulterade att vi fick meetingpriset också, och det var allt bra roligt!! :)

Ska börja träna snart också, 75kr för ett år , hell yeah! Ska göra ett träningschema med min lärare nästa vecka, and it feels so good!

Nej nu ska jag gå och duka, innan mor blir lika arg som igår..

"i'm not going"

/Grassmonkey

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0