tell it like you still believe

Asså, fan, jag är tillbaka där jag började.
Jag är riktigt less på allt och ingen jävla människa fattar, även om jag så skulle skrika ut vad som är fel så skulle jag bara få svaret: "Kom över det, gå vidare"
Men jag orkar seriöst inte gå vidare längre, inte nu, jag vill bara att allt ska ta slut, här och nu, för det är inte kul längre, jag ser inte ifram imot något, för ingen håller ju ändå det dom lovar och inget flyter på som det ska.
Jag saknar mitt liv som det var för några månader sen, då kände jag mig lycklig, på riktigt, men inte nu längre.
Jag lurar mig själv hela tiden att det ska bli bra, men så fort jag tänker på det så blir det skit igen, jag vill inte tänka mer.
Kan inte allt bara ta slut, jag kan dö i musiken, det är egentligen det enda jag älskar.

Ja nu gråter jag igen, för första gången på flera månader, men för i helvete om det gör så att det går över så kan jag göra det oftare..

"Leave me out with the waste"

/grassmonkey

image44


Kommentarer
Postat av: lisa

lite patetiskt men de bästa jag kan komma på är, tänk på bosse (:

2007-10-26 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0