everybodys fool

Ja, jag tänkte att jag också skulle vara ordentlig att blogga, eftersom alla andra gör det.. hela tiden... och det är väl så man skapar läsare... tror jag.

Jag undrar vad som tagit åt alla människor? Ska vi gå runt och hata varandra nu utan någon som helst jävla orsak? Det är en massa människor som har förändrats, utan att man märkt det. En dag står dom bara där och tittar avskyvärt på en och man undrar vad den människan har för problem som inte kan säga det rakt ut. Dom borde kanske söka upp en psykolog eller nått. Typ..

Ja, det var ju ytterligare ett intressant stycke ur mina intressanta tankar. Jag borde verkligen skärpa mig lite med bloggen. Förut skrev jag ju nästan bra, fast iofs, det går inte att lite på någon längre, alla man skriver kommer direkt "ÄR DET MIG DU SKRIVER OM" och man bara; neeeeeej -.-

Ibland kan jag bara sitta och skriva om saker som kanske rör alla, som kanske fler än bara jag har känt förut. T.ex att bli sviken. Hur många har inte blivit det egentligen? Och då passar det ju ypperligt att tvinga ut sina känslor i en helt meningslös text. Men det värsta är, ska man behöva skriva ner det kan känner för att få folk att lyssna?
Om man är riktigt nära varandra så borde folk märka det iallafall, annars är det något annat som gått snett...

Förövrigt började skolan idag.. Alla verkade så himla glada över det... jag undrar varför...

/newbie

Kommentarer
Postat av: Saja

Tycker det är jättebra att du skriver sådana här tankar. Det är just sådana tankar jag älskar. Sådana som får en att fundera över saker och ting. Tänkte precis fråga " HOPPAS DET INTE ÄR DET MIG DU SKRIVER OM" XD Förstår att det är jobbigt att de skriver så.



GRYMT SNYGG BILD! Den vill jag ju nästan ha utskriven och ha stort på min vägg! ++

2008-08-26 @ 23:12:49
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Det där med att människor inte kan säga rakt ut vad som är fel, och helt plötsligt bara står där och tittar avskyvärt på en utan att man fattar varför eller inte har någon riktig anledning... håller med om att det är ganska konstigt. O_o



Liksom visst, man kan sluta gilla en person... men måste man hata varandra?

2008-09-03 @ 16:43:13
URL: http://jennupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0