serious

Jag tycker överskriften passar bra, för jag säger bara: SEIÖST? Är våran klass HELT störda eller? Man kan fan tro att man sitter på något jävla dagis, kung?
Skriker, lever om och beter sig alltmänt barnsligt det är vad dom gör. Skicka över skiten ill IV eller något!

Aja, man ska inte ta ut sin ilska på sånt, fast jag har haft lite ilska i mig nu på slutet. Blir skit förbannad så fort något väcker mig o.s.v. Kanske borde kolla upp hälsan, jag lider väl av damp eller något.

Egentligen har jag inget att blogga om, för en gångs skulle, nej nu ljög jag, jag bloggar aldrig om något vettigt.

Ska väl gå och dra en påse över huvudet, eller sticka till stallet, jag väljer nog det bättre då - stallet.

MIGHTY BOUNCER<3

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inatt (nu) tänkte jag "jag kan kolla in Målgös blogg hon kanske har upptaderat något" och gissa vad jag blev glad när du hade gjort det. Fortsätt så! :*

Jag håller helt klart med om att våran klass är helt jävla cp störda. Jag tänkte faktiskt skriva om det igår men jag var så arg att jag inte hittade några ord. Jag är så less redan. Tänk dig att vi ska gå i tre år till med dem! :O

2008-01-19 @ 02:07:55
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0