sick and tierd of you

Jag förstår ingenting längre, jag tror inte jag ens känner mig själv. Jag är bara en person som går runt i min egna drömvärld, men jag vill inte egentligen leva i den. Jag vill leva som jag vill, jag vill vara som jag drömmer om, jag vill att allt ska vara som jag vill. Jag tror jag är en egoist.

Jag mår nog bra, egentligen, men jag vill inte göra det, så jag deppar istället. Det är mycket enklare, men ingen får veta det, då blir det skit, orka berätta för världen att man fortfarande lever i sin drömvärld där allt är perfekt, tror att allt ska bli som förut, haha!

Nu ska jag sova, jag är less

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar inte att se dig deprimerad, Målgö. :*
Kom till mig 8)

2008-01-15 @ 09:12:21
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0