someone

Ha, vad jag skrattar åt dig!
Förstår du inte att du gör dig till åtlöja?

Ha, vad jag skrattar åt dig!
Förstår du inte du dum du låter?

Ha, vad jag skrattar åt dig!
Du fattar verkligen inte vad jag tycker om dig

Fan, vad jag hatar dig!
Du fick det vackraste jag hade.

Jag kan inte kontrollera mig längre, jag trodde detta skulle vara en bra början på det nya året, tyvärr var det inte tänkt så. Jag vet inget längre, jag vill kunna ha makten över mitt liv, vill att det ska vara som jag alltid drömt om.
Jag vill att mina drömmar ska slå in, så jag får som jag ville.

Lämna alt bakom dig, kom tillbaka till mig. Jag lovar, allt blir som förut.
Skitstövel

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar den där dikten, den säger så mycket.

2008-01-15 @ 09:12:42
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0