we watch the sky

Ja, jag är inte direkt aktiv med bloggandet, inte för att det speciellt lång tid, men man får vara lat ibland.
Har inte uppdaterad bdb heller på dom senaste fyra dagarna, vilket är en lång tid när det gäller mig.

Dom senaste dagarna har som vanligt spenderats på stallet, efter jag har jobbat då.
Började i måndags och är redan uttråkad, samma sak dag ut och dag in. Men men, 12000 efter 21arbets dagar är inte dåligt. Ska försöka hålla det.

Igår var jag på Lottas "avskedsfest" hon ska flytta till australien i ett halvår. Hade helt och hållet glömt bort det så igår kväll vid 6-tiden ringde Fanny och sa att jag måste omedelbart bege mig till Lotta och det gjorde jag.
Det var VÄLDIGT trevligt! Tror jag klev innanför dörren vid halv nio tiden och stannade till halv två. Mycket skratt och härligt folk. Vi såg på en helt världelös Halloween film som vi skrattade åt i flera minuter, kommentarer som "Jag heter Matilda och jag gillar Musar" avsköts, en egen teater föreställning och allsång var lite av det som avfyrades och jag har bestämt att jag måste ta tag i mitt umgänge med Lotta, har ju trots allt kännt henne i snart 4år och bland dom bästa vännerna jag vet! Det ska iallafall blir stor skillnad när hon kommer hem igen, det blir tajt att försöka ta igen all förlorad tid på 3 veckor.

Maria har tagit Bosse till S-vall på en ridledarutbildningskurs (oj vilket långt ord det blev) och jag tror jag hatar henne lite för det. Kunde ju inte delta på hemmatävlingarna i helgen vilket kändes riktigt surt!
Idag tog jag och hopptränade Adrienne "bara för att" och det gick både bra och dåligt. Hon hatar att jag har börjat kräva mer tempo av henne, men det blir bättre.

Nu ska jag ta och titta på film tror jag, eller redigera bilder.

/newbie

Kommentarer
Postat av: Saja

Du får inte vara inaktiv :o

Du får dubbelt så mycket lön som mig -__-

2008-06-17 @ 20:49:56
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Saja

Saknar dig <3

2008-06-17 @ 20:50:22
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0