i'm waiting for some kind of miracle

Ja , ett desperat försök för bloggande , jag hade lite insperation tidigare idag , men det flög iväg samtidigt som mitt humör - för längesen alltså.

Jag tror jag ska få ihop något meninglöst om min meningslösa dag om jag verkligen försöker , men först lite Kent musik , det brukar gå bättre då.

Sådär ja , here we go ,
Jag tänker inte ge ut ett inlägg om hur världen kan förändras , eller hur äckligt dåligt jag mår, eller hur livet var förut , nej ett sådant humör finns inte just nu, men jag kan gå ut med och säga hur besviken jag är på mig själv och på världen.
Det kommer nog inte som någon chock om jag säger att mitt studiebidrag är lite krisigt , jag kommer ofta sent på mornarna och jag erkänner att jag har en del skolk, men även varit sjukt mycket. Jag är en person som hellre stannar hemma en dag för att ha stukat lilltån än går och har ett tråkigt engelskaprov , men det är ju bara jag , sen att jag nästan alltid har ångest när halva dan har gått är mitt eget problem.
Iallafall har jag tänkt ta tag i min frånvaro och varit i tid HELA veckan , var t.o.m på skolan 20min innan vi började i onsdags , vilket är rekord tror jag! Men dagen till ära , alltså fredag , sista dan på veckan , så bestämmer sig min mobil att sluta fungera under natten så jag blir inte väckt. Vaknar självmant upp av att jag är kissnödig och upptäcker då att min mobil är helt svart. Startar datorn och går på toaletten , kommer tillbaka och tittar på skärmen. Tror nästan att det är dolda kameran eller någon , klockan står nämligen på 12.10 - jag dör!
Det är nästan så att jag börjar gråta , när jag äntligen försöker med något går det ändå skit! FAN allstå!
Men sedan har jag då hört att jag bara missat en lektion , svenska , där vi såg på film och jag hade ändå missat början på den filmen eftersom jag hade sång när vi började se den och halvsov det lilla jag såg , haha!

Jaja , sånt är livet och nu ska jag slagga.

Puss på er trogna bloggläsare!

/newbie

image59


Kommentarer
Postat av: Jennupai

Know the feeling. ;) Det är så skönt att bara stanna hemma. Eller dra sista lektionen. Kärlek på dig fru

2008-03-15 @ 01:42:09
URL: http://jennupai.blogg.se
Postat av: Saja

Alltså det är så himla roligt att läsa din blogg. Eller ja, dagens inlägg var väl inte så roligt men iaf. Så är det bra att läsa din blogg, jaa det var ordet. För nu vet jag ju hur du riktigt känner det, tex. som när du missar en skoldag. Inte bara; "äsch, jag missar den det gör ingenting"

och puss på dig med, bästaste, snyggaste!

2008-03-15 @ 23:42:34
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Hellen

neeeej! fy vad surt!:O aja, världen går ju inte undrer för det!:) keep it up!:D

2008-04-23 @ 20:27:10
URL: http://amira12.bloggspace.se
Postat av: Hellen

neeeej! fy vad surt!:O aja, världen går ju inte under för det!:) keep it up!:D

2008-04-23 @ 20:27:50
URL: http://amira12.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0