jag kan ha fel

Jag fattar inte hur jag fortsätter låta min ilska sprudla ut ur mina öron för den här dumma plåtburken, men nu har den slutat gå mig på nerverna, nu HOPPAR den på dom!
Idag när jag kommer och startar upp den, går in på min användare, är ALLT borta! Bakrundsbild, ikoner, alla små tönt bilder på Mina Dokument o.s.v! Jag har nog aldrig varit så elak på en elektronisk apparat i hela mitt liv!
Tur för plåtburken satt Mammut brevid mig, annars hade jag sparkat på den... men nu har jag fått lägga in alla länka igen och har suttit och läst några frågor som Kent har besvarat för några månader sen, dom grapparna har verkligen humor, så nu är jag allt glad igen.

Ikväll kommer Pennan, det blir till att titta på Svarta Hingsten! - HA!

/newbie

Kommentarer
Postat av: Saja

Men gud vilken jobbig dator!

2008-03-09 @ 20:33:52
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0