sjung halleluija

Jag sitter i min ensamhet. I mitt huvud är allt tyst, i min själ är allt lugnt och i mitt hjärta är allt tomt.
Nej nu lurar jag allt er!
Det är en vanlig lördagkväll och jag har ätit mig lite fetare av mitt påskgodis jag fått. TV:n är på i bakrunden och jag sitter vid datorn, med nackbesvärt, ryggont och en riktigt härlig känsla i kroppen.
Den känslan går faktiskt inte att beskriva. Jag är inte trött, inte deppig, inte glad, inte lycklig, inte ledsen, inte arg.
Jag är bara jag. Det är nog en känsla som jag inte känt på länge. Den känns lite overklig, men samtidigt trevlig så det får gärna stanna.
Jag har ställt samma fråga, så många gånger; "Vem är jag?"
Och nu har jag faktiskt kommit fram till mitt svar; "Det skiter väl jag i?"
Vissa saker är så typiskt mig, jag hatar att förlora, jag älskar att få folk att skratta, jag hatar att göra folk missnöjda, jag älskar att vara egoistisk, jag hatar att vara lättretlig, jag älskar min humor.

Jag har faktiskt funderat på att skriva några rader om min vänner, som verkligen lysa upp mina dagar och det är verkligen sant. Usch nu låter det sådär bögigt, man faktiskt.
Linda, Sandra, Julia och Britta. Det är nästan så bra det kan bli.

Och slutraderna, dom lämnar jag till världens bästa Emma som fyller år imorgon, eller egentligen om 15min.
GRATTIS BAJSUNGE och en massa kärlek till dig<3

Se där, även detta inlägg blev egoistiskt.

/newbie

image61


Kommentarer
Postat av: Saja

Du är fan bäst på underhålla människor, och beskriva dina känslor som rör sig i ditt huvud. Älskar; "vem är jag?" "Det skiter väl jag i!" Så ska fan alla tänka!!!! (Y)

2008-03-24 @ 23:40:44
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Du lyser upp mina dagar Malin!! 4 lajf! :D

2008-03-29 @ 15:55:33
URL: http://Lindurwallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0