vi var alla en gång små

Jam det här inlägget kommer kort och gott handla om den saken jag hatar mest av allt;
Den här datorn!(och då menar jag inte själva "Den här datorn" som finns på alla datorer, utan just den datorn jag sitter vid)
Den hänger sig oavbrutet jämt jämt jämt, och blir bara värre och värre! Jag tror det inte finns någon pryl på denna jord som jag så lätt skulle kunna skänka bort! Den är SKIT! Nu kan man inte ens ladda upp bilder och lyssna på musik samtidigt utan att det blir cepe, förut gällde det mest spel. Men som sagt, trots att datorer inte har något huvud, så är det här datorn HELT JÄVLA DUM I HUVUDET!
Det är dessutom den enda datorn jag skulle tacka nej till om jag skulle få ha den som min egen!

En kort annons om skitsaken;
DATOR BORTSKÄNKES!
Jag önskar skänka bort den här skorthögen, såkallad Dator, så fort som möjligt.
Jag vet inte vad det är för märke, eller sort och det skiter jag fullständigt i.
Den hänger sig hela tiden över allting, har säkert gjort det minst tre gånger under
dom senaste tio minutrarna, men jag vill verkligen bli av med den.
Den har varit inne på lagning, men man kan inte finna något fel på den,
så jag börjar tro att den vantrivs i vårat hem.
Vänligen ring mellan 18.00-23.00.
Undvik att kontakta oss om vi låter elak i telefonen, det är nog då bara datorn
som jävlas.
Desperat behov att bli av med den så fort som möjligt innan någon i huset
begår självmord.
MVH /Malin 07********

/newbie

Kommentarer
Postat av: Saja

HAHHAHAHAH. Roligt, argt, sorgligt inlägg.

2008-03-07 @ 23:18:51
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Jennupai

Jag förstår din ilska XD Haha.

2008-03-08 @ 15:26:26
URL: http://jennupai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0