i need you

Ett recept hur man skriver ett deprimerat inlägg när man inte mår dåligt:

Du behöver:
1ton deprierande musik
2st människor som hatar världen
5st saker som är trasiga eller inte fungerar

Gör så här:
Lyssna på den deprimerande musik om och om igen, prata samtidigt med människorna som hatar världen, skriv samtidigt ner allt du hatar med sakerna som inte funger.
Nu är det klart att skriva i din blogg. Tar ca 10min.


Ursäka min extremt värdelösa humor, men jag kunde inte bara låta bli, när då emma har skaffat en matblogg.

Jag är fortfarande sjuk, var ute på stallet i typ 30min dag, något mer klarade jag inte. Jag har varit väldigt pratsjuk under dagen, men ingen har riktigt velat prata.
Ska nu ta och duscha och sedan ha "Jaws"-maraton med mig själv.

Jag lägger ut en bild på min älskade häst , bäst som vanligt <3

/newbie

image66


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det meningen att jag ska känna mig mobbad ? ;)

2008-05-02 @ 10:18:36
URL: http://lag3rqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0