it ain't enough

IG IG IG skriker det i mitt huvud. Hela jävla tiden dessutom, jag VET att jag kommer få ig i matte, det känns. Ungefär som att alla människor runt omkring mig skulle stå runt mig och skrika det rätt i ansiktet.
Men ingen säger något faktiskt, det är ovanligt. Allt är förändrat sen man flyttade från grundskolan, blev "vuxen" och började på gymnasiet. Ibland tror man att folk har mognat och ibland tar man tillbaka det.
Jag själv vet inte vad jag är. Jag vill inte blir vuxen, jag vägrar, det låter uttråkande, eller så är jag bara rädd. För vi har bara dom här tre åren kvar, sen ska vi stå där på egna ben. Veta vad vi VILL göra och betala allt vad skatt, räkningar och lån heter, utan att veta vad pensionssparing är. Men det är så det verkar va och inte kan man gå en Livskurs A i skolan för att sluta vara rädd för vad livet kommer att bjuda på.
Det skrämmer mig.

/newbie

Kommentarer
Postat av: Saja

Då får vi IG tillsammans.

Ingen tror på mig, men jag är HELT SÄKER på att jag kommer få IG.

2008-05-18 @ 00:22:54
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0