screw you world

jag har kommit på, att jag är sämst på att säga förlåt. det är bara ett ord som inte vill komma hur min mun, då jag inser att jag själv aldrig har fel. jag kan inte ha fel, jag vet allt och kan allt. det är så mitt tänkande fungerar.
ibland kommer då sanningen då jag inser att det inte alls är så.

min pappa och jag hade ett riktigt bråk igår och han var så där konsting som bara min pappa kan. det går inte ens att beskriva. han blir tjurig, martyr och envis. precis som jag.
jag börjar tro att vi släkt.
men igår gick han över gränsen, jag avskyr när jag måste leka vuxen, men ibland förstår jag inte vad han tänker med då jag kunde överglänsa honom med mitt mogna språk och disskusion.

och nej, det är inte ett bråk över att jag blev tvungen att åka hem, det var som en fis i rymden. det här var mycket större, en massa penga tjaffs och om att bry sig. men jag vet inte vad som startade bråket.
jag grät, han grät, vi kramades, vi hatade varandra och vi förstod ingenting. det var så jag upplevde det.

men till saken.


..... förlåt sandra

Kommentarer
Postat av: Saja

Pfft, ge dig. :*

"Fis i rymden." love it!
jag tycker synd om dig...

2008-05-25 @ 23:23:42
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0