are we human?

Jag sitter här med en smärtande glädje.
Jag kan inte riktigt identifiera den, men den är bra, tror jag.

Jag sitter för mig själv, klockan är halv två precis när jag skriver det här och jag lyssnar på the killers.
The killers i tonvis och åh dom är så bra. Jag älskar deras musik, speciellt deras nyaste singeln "Human", den är så underbart fin. Den har inte ens släppts i sverige än, men fick den av alex för nån vecka sen och jag blev glad så glad.
Det är en sådan där låt som man måste lyssna in sig på för att gilla. Om den hade funnits på youtube nu så hade jag länkat den direkt, men samtidigt så orkar jag inte kolla upp det. Ni kan få njuta av texten imorgon.

Ikväll/natt har jag varit ute och fotat. Tänkte fota den vackra staden så jag drog med mig kameran, stativet och en ficklampa, sedan knallade jag upp på berget. Men det gick inte så bra. Bilderna blev sämst. Men jag orkar inte bry mig, för det var så sjukt härligt. Det kanske är därifrån min glädje kommer. För den är så stor.

Ikväll/Imorgon är det klassfest. Det ska bli väldans mys, trots att det nog kommer bli en massa massa fylla. Jag ska vara nykter iallafall och det känns jävligt bra iallafall. Hoppas alla kommer ha det roligt iaf, för det tänker jag!

Nej nu ska jag återgå till mitt älskade The Killers och försöka sova lite. Full fart imorgon , full fart.

I did my best to notice
when the call came down the line
up to the platform of surrender
I was brought but I was kind
 and sometimes I get nervous
 when I see an open door

Close your eyes, clear your heart

Cut the cord
are we human or are we dancer
 my sign is vital, my hands are cold
 and I'm on my knees looking for the answer
 are we human or are we dancer


/grassmonkey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0