capish

Jag hoppas ni inte hinner med min blogg nu utan att snabb och att ni känner bara "w00t, det här jag har inte läst!? inte det här heller!?"
Då ska jag sitta på mitt rum och mysa för mig själv, men mina ondskefulla tankar om allt som livet bjuder på...

Går kvällen blev riktigt mysig tycker jag, filmkväll hos Brittz med Sandra, Julia och Johanna. Vi såg Steel trap och.. ja vad den nu komedin hette. Komedin var iaf myyyyycket bättre.
Under skräckisen satt alla som helspända små galningar medans jag mest suckade åt hur världelös den var.. Dåligt slut hade den också! Efter den gick vi ner för att se vad det rände för folk på stan, ja en massa 92:er var det så vi suckade och gick upp igen. Julia och Saja'n blev dock tvungen att lämna oss då, så jag Brittz och Johanna såg komedin. Den var som sagt riktigt bra!
Därefter skulle jag och Johanna gå hem, jag tog henne väg. Det var mörk, kallt och HALT. Klockan var då runt tio över 3 och såklart skulle vi gå genom en skog och nedför en backe. Johanna ramla nästan, jag skrattade. Sedan splittrades vi för att gå och olika håll, jag hade lång väg kvar. Jag skrattade inte längre.

När jag kom hem satte jag mig vid den stackars minst oanade datorn. Där satt jag tills klockan blev kvart över 6. Då gick jag och la mig i sängen och kollade på film. Jag somnade efter en kvart.

Men duktig var jag, jag tog mig upp vid 13.40 imorse *yay*

Tack för igår brudar :)

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sajan

tack själv!



läskigt när man läste "Sedan splittrades vi för att gå och olika håll, jag hade lång väg kvar. Jag skrattade inte längre." huvva!

2008-10-28 @ 23:03:54
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0