carry on

Vad är det med lov och dygnsrymt egentligen?
Jag som sa till mig att jag inte skulle vända på dygnet detta lov och nu är det måndag eller ska jag säga tisdag för klockan är 03.50 och jag sitter och bloggar.
Och vad bloggar jag då om undrar ni? Jo, egentligen allt och ingenting som vanligt. För jag orkar inte betee mig som en riktigt bloggerska med tema om det jag bloggar. Jag vet inte alls vad jag bloggar om bäst, eller jo det gör jag.
Jag bloggar bäst om känslor, men jag har inte riktigt så många känslor att uttrycka just nu. Jag är trött, men ändå vaken just nu.

Just nu dunkar Gigi D'Agostino i bakrunden med någon konstig låt, nej jag har inte valt den, den slumpades upp.

Nästa vecka ska jag och syster förhoppningsvis på 3DD i Sthlm, jag hoppas hoppas hoppas.

Och nu har jag hittat en blogg som jag faktiskt inte hatar, Kissies blogg är helt okej, jag gillar hennes kaxighet, speciellt det uttalande hon hade om BB fest som hon inte fick åka på. Jag skrattade så att jag satte tungan i halsen nästan.
Där har vi en blogg som visar att det går att ta sig fram utan att vara snäll och söt. Man får hata! - eller nått.

Nej nu ska jag ägna mig åt How I met your mother.
För er som inte sett det, så har ni missat något!

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sajan

vänder jämt på dygnet -__-

2008-10-28 @ 23:02:32
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0