cut the cord

Usch. Foto.. Går egentligen inte direkt dåligt.. Men det går då fan inte precis bra... Just nu väntar jag på hjälp från Bitte.. Bilderna är supermörka på den här datorn.. Och jag dampar snart sönder på skolans datorer.. Och DET vill vi ju inte..
KAPISH! - jag sa det precis nu, när Bitte lämnade rummet utan att lyssna på mitt desperata rop. Nu är jag riktigt arg.

Jag håller på att ta fram ett eget beroende av Oasis. Dom är bra, riktigt bra. Inte lika bra som The Killers. Inte ens nära egentligen om jag tänker efter, men samtidigt. Lite variation skadar inte.

Nu klagar Linda. Hennes dator är också cepe... Jag tror vi alla bara vill sova. Föralltid. I 100år iallafall. Vi och Törnrosa. Det vore ju något... Chill.

Ojoj, vad detta inlägg blev seriöst. Jag som skulle hitta något att skriva om. yeah right.

Nu kom Örjan in. Han pratar med Linda.. blabla låter det. Jag orkar inte lyssna. För jag lyssnar på The Killers. Det är bra det med.
Nu kom Bitte in, kanske hon kan hjälpa mig nu då?
Näe, hon ignorerar mig. Fan!!

Usch, jag har ont i magen. Vill typ spy.. Det är äckligt.. Jag tror inte jag har spytt på minst fyra år.. Det är jag riktigt glad över. Jag minns hur hemskt jag tyckte det var när jag var liten att ha magsjuka. Då sov man i mamma och pappas säng. Vaknade, fick kräkas i en bunke och grät som bara den.
När man blev äldre skötte man sig själv. Hängde över toaletten och grät tyst och sakta över hur det sved i halsen. Sen var det över.. Jag minns speciellt en gång då.. Nej haha. Det tänker jag fan inte berätta. Äckligt jue!

Just nu känner jag mig extremt nördig. Jag skriver precis det jag tänker på nu. Lite roligt va.
En vandrade blogg. Kan det vara så? Det vore lätt att blogga då. Skriva precis vad man tänker. Men jag antar att ni har tröttnat nu. Jag tror inte ens ni har läst såhär långt.. Haha.

Nej förlåt, jag ska försöka skriva ett mer seriöst inlägg senare. Nu ska jag skrika på Bitte. Om hon inte kommer så ska jag glo på ANTM på youtube från säsong 10, eller är det 11? Aja.

/grassmonkey

close your eyes, clear your heart

Kommentarer
Postat av: Linda

den bloggen var kul tycker jag ^^ nu klagar Linda, nu kommer örjan ^^ höhö haha

2008-10-22 @ 19:25:56
URL: http://lindurwallin.blogg.se/
Postat av: Sajan

Jag tycker blogginlägget var bra + att jag kunde läsa till slutet! Var ju lite rolig, som Linda sa. ^^



Btw. Oasis var mitt favoritband förut, men lessnade efter ett tag eftersom deras låtar låter ungefär likadant. Men bra är de :}

2008-10-22 @ 21:57:29
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0