falling slowly

Ja, rubriken för dagen passar verkligen till min blogg. Den försvinner långsamt långsamt.
Jag har inget intressant att skriva i den längre, men kan verkligen inte ta bort den. Den innehåller alldeles för mycket känslor och inlägg jag faktiskt varit stolt över jag har skrivit, såna saker jag verkligen har kunnat läsa om och om igen och tänkt "fan vad bra jag uttryckte mig här" Nu är det väldigt ovanligt, men det händer!

Idag har jag bråkat lite med min syster. Jag som trodde vi hade kommit över det, men nej.
Det är jobbigt varje gång vi bråkar, jag litar på henne så oerhört mycket och tar egentligen åt mig mer när hon säger något än när någon annan gör det. Samtidigt bråkar vi för att vi är som vi är och vi är syskon.
Men för mig är hon världens bästa syster. Hon ställer alltid upp, hon kan så mycket och hon ställer alltid upp - oftast iallafall.

/newbie


Kommentarer
Postat av: Saja

Bra att du bestämmer dig för att inte ta bort din blogg! ++

2008-10-01 @ 21:38:39
URL: http://www.laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0