hate

Jag hatar min jävla rygg, jag hatar den!
Har fan inte kunnat sova något på hela natten, utan somnade vi halv sju imorse och då skulle jag upp sju. Fan heller sa jag och sov vidare.
Det gör för tillfället inte så jävla ont, men kan inte sitta nå längre stunder. Antar att jag knäckt någon kota fel, och det är ju naaajs. -.-

Förövrigt kan jag hälsa till alla i Mp2 att jag har sålt alla min kakburkar, det gjorde jag redan i fredags!

Nu måste jag kan gå, nästan så jag skriker över hur ont det gör, måste dock ut till hästen och mocka, finns ingen annan som kan. men trots allt, så är han bäst, så då blir jag nog glad.

/grassmonkey



Kommentarer
Postat av: Sajan

dammit hur kan du sålt alla som :O

2008-10-20 @ 21:13:19
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0