move me

Det är egentligen nu jag borde börja med mitt hat.
Men idag har jag redan hatat tillräckligt mycket. Jag har nämnligen tittat på Idol och jag kan erkänna att jag klarar snart inte att titta på det längre. För dom är så jävla värdelösa. - Nej jag påstår inte att jag skulle kunna göra det bättre själv, men seriöst, hur många är dom nu.. 12? Och det kanske är 1 framträdande som faktsikt gillas, ETT ända!
Och den där äckliga lilla Johan Palm.... Snälla! Avliva honom, för bort honom från jordens yta, gör vad som helst!
Bara jag slipper se honom varje vecka stå och döda en låt efter en annan! Pojken ser ut som något som fastnat i en tvättmaskin och han låter som han ska gråta varje gång han öppna munnen.
Sedan hans sång? Det är något som satan själv inte ens skulle vara stolt över. JAG PLÅGAS!

Det blev ett hatande inlägg iallafall, trots att det inte skulle bli det.

Så, på plats nr 1 på min hatlista: IDOL-JOHAN PALM.

Kommer kanske mer sen.

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sajan

damn! :( han är bra ._.

2008-10-11 @ 16:53:05
URL: http://www.laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0