point it home

idag tänker jag be om ursäkt. för jag skämms.
Lovisa visade mig tidigare ett inlägg jag skrivit förra året, i början av skolan, då jag hade pekat ut dom som bimbosar. att jag var så ytlig visste jag inte ens själv och jag mådde nästan dåligt av det.
för det är såhär livet är. vi dömmer folk innan man känner varandra och samtidigt vågar man aldrig ta kontakt.
att det sammhället man lever i idag har fördomar, är inte så konstigt, man blir nästan manipulerad med all skit som den sänder ut.
inte för att det har men den här saken att göra, men den är en liten tankeställare.
och jag ber som sagt om ursäkt.

/newbie



Kommentarer
Postat av: Frida

Hittade också det inlägget för ett tag sen. Jag skrattade bara bort de, de va ändå ett år sen. för jag hoppas du ändrat åsikt om oss, eller det vet jag nästan att du har. :)

Fördommar är nått vi alla har, och det går inte att göra något åt, fastän man själv vill de.

2008-10-03 @ 19:35:37
URL: http://frlda.blogg.se/
Postat av: Saja

vilket inlägg var det?

2008-10-03 @ 21:30:24
URL: http://www.laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Lovisa

alltså malin det gör inget, jag tror ingen tog åt sig, men det är sant det du säger. man har så mycket fördommar om folk man inte ens känner.

Vi konstaterar att en person är " fjortis " eller " bimbo " när vi inte äns känner personen..

sjukt samhälle...

2008-10-04 @ 10:29:31
URL: http://viewsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0