wazup with that thing

Jag blir rädd när jag läser vilka som är dom populäraste bloggarna. Dom är likadana allihopa och dom ska framställas som modebloggar, men när bloggarna börjar blogga om vad som passar en hund, lägger upp en hel text på en låt och ändå inte tappar tusantals läsare, då blir jag rädd.
Är vi svenskar så ooootrooooligt utseendefixerad och tror att en blogg kan rädda vårat liv en dålig hårdag? Eller att allt det dom där modeinriktade tjejerna tar på sig är snyggt? När dom i självaverket ser ut som.. ja.. gud vet vad med aneroxiakroppar med lååååångt tråkigt hår som dom vägrar att klippa och super ihjäl sig på helgerna för att dom är så jävla tuffa och populära. Är det dom vi ser som förebilder? Fy fan.

Förövrigt är Blondinbella tillbaka och idag orkar jag inte ens hata henne, hon är 18år nu , grattis liksom du får äntligen dricka så mycket sprit du vill så att du kan tappa några fler hjärnceller och sedan låssas att din blogg är populär p.g.a. sitt innehåll. Grattis än en gång.

Och nej, jag är inte avundsjuk på alla som driver större bloggar. Jag är glad att mitt liv är så pass mycket mer värt att jag slipper spendera mitt liv framför datorn och förjämnan pressa ur mig saker som jag egentligen inte ens orkar skriva om.

Jag ska dra lite citat ur Berts Bryderierier senare idag, om jag orkar - för jag kan blogga, precis så mycket jag vill.

Laban mår bättre idag, han ser ut som någon som fastnat i en elvisp, men det är ju ungefär det han har gjort också. Igår somnade han på min arm i min säng, men lilla bebis, jag sket i att hans tratt luktat skumt och jag fick den rätt i ansiktet, han lever och det är jag glad över. Nu ska jag gå och mysa med den sovande katten i soffan.

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sajan

Jag gillar din blogg för att du skriver. Normalt bra!:D

Stackars laban :< Bra att han lever

2008-10-26 @ 21:23:53
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: mimmiiii

ojdå!

2008-11-05 @ 17:44:06
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0