what do we need

Det är måndagskväll och den ser ut som alla andra kvällar.
Eller gör den det?
Den ser iallafall ut som alla andra deprimerade kvällar när det är dåligt väder och mörker utanför fönstret.

Jag har kollat runt lite på bloggar och jag börjar nästan bli rädd för dom olika trenderna som går.
- nej nu menar jag inte kläder. Men att alla har barn vid så tidig ålder? Det verkar ses som en modetrend och det.. skrämmer mig nästan lite. Visst, det är ju deras liv, men dom är ju barn själv? Man kan skylla på att man inte vill festa och leva livet som alla tror att man gör, men samtidigt. Det kan inte vara bra att bli "vuxen" vid en sådan ålder.
Nu låter jag som en gammal tant som säger att "På min tid var det minsan så här..." men det är ju att man märker senar hur det egentligen blev med alla deras löften när dom var gravid.
När barnet väl pluppat ut och börjar ta tid och krav, det är oftast då dom chickar ur...

Nej nog om det ämnet.
Man kanske borde sova eller nått. Börjar få långtråkigt.

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sajan

Håller med ang. barn! :O

Vill inte alls ha barn.

2008-10-22 @ 08:31:45
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0