who let you go

Jag måste lägga in ett inlägg här som påminner så mycket om ett av Emmas blogginlägg, men ja, varför ska ens ex. oftast bete sig som nå jävla skitar? Lite värdighet kan dom väl ändå visa att dom ha kvar?
Det roliga jag tycker är att se att när man har gjort slut/blivit dumpad så är man alltid så ledsen, men sedan inser man och blir nästan glad att man inte i slutändan stannade med den människan. För hur kunde man gillar den personen i huvudtaget? Man har inget genensamt och allt den andra säger är skit.
Så brukar det pågå ett tag, till det slutar med att man skaffar antingen en hatkärlek, vänskap, eller något helt annat.
Jag har lyckats skapa.. jag tror... hatvänskap med mitt senaste ex (som det tog slut med för typ 1år sen), idag var han en riktig skit och då har vi ändå inte snackat på 2månader så då kunde man åtminstonde tänka sig att han skulle vara lite trevligt, men ack nej. Tack och lov har jag förändrats och det känns riktigt kul när man kan sätta dit honom, på sitt egna sätt, utan att behöva bete sig på ett konstigt. Jag har kommit till den nivån när jag kan dra riktigt råaskämt. Såna som passar in perfekt. och jag hoppas nästan, men bara nästan, att han läser detta. För det vore så jävla kul.
HA!

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sajan

hahaha skulle vara kul, hoppas han läser.

fin bild

2008-10-17 @ 16:46:19
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Karin (malmotjejen)

Snygg bild :)

2008-10-26 @ 13:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0