yesterday, today, forever

Ja, det blir väl ett kort, sunkigt inlägg.
Klockan är snart halv ett och jag undar varför jag sitter vid datorn fortfarande... Måste dessutom duscha innan jag sover... Så jag borde skynda på..
Ikväll har jag fotat en massa, men inte sådant som jag själv ska använda, utan som ska puplicerars på ridskolans hemsida.. Får väl se vad det blir vad det. Jag är rätt nöjd med bilderna, men valde att göra med ganska hög iso, eftersom det var rätt mörkt och det ska ju inte bli några dunder förstoringar!

Hur som helst, jag borde ta tag i mitt liv , tjing!

/grassmonkey

jag tror att någon visar sitt riktiga jag..


Kommentarer
Postat av: Sajan

HAHAH måste bara skratta åt bilden.!

2008-10-15 @ 19:06:19
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0