i don't wanna be like you

Ja, idag är det en stor skillnad från igår.
Jag är sviken, inte värre än något förut, men av en person som jag aldrig trodde skulle svika mig, nämligen min mamma.
Hur fan ska man reagera när det personen man växt upp med, som är en förebild, plötsligt sviker en och visar att allt som sagt förut inte stämmer längre. Det är som att bli trampad på. Och vad ska man göra åt det? Jag vet inte inte alls längre vart jag ska dra mig. Jag vill bara vara ensam, ja ensam.

Det är värre än det låter, ni har inte varit inblandad dom senaste veckorna, när allt för mycket har hänt som jag verkligen inte orkar med. Jag vill bara bort härifrån, det har nog blivit för mycket, som att sitta fastklistrad med varandra. Och hon förstörde början på mitt betyg, som kunde blivit bra. Jag var dessutom nöjd med det, men hon förstörde det. Och jag förstörde för mig själv. Jag tror det är gång på gång jag som sviker mig själv. Som inte orkar stå upp för något eller satsa på det jag verkligen vill. Och det är skit. Det är riktigt jävla skit.

Har ni föressten tänkt på att nya människor, dom är bara nya en dag, sen är dom precis som alla andra som sviker, sticker och gör en till åtlöje, precis som alla andra kan. För då är dom inte främlingar längre, då är dom precis som alla andra.

"i learned my lesson once
i thought I learned my lesson twice"
/newbie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0