i will always be right beside you

Ja ikväll , äntligen fick jag min älskade låt av Irene , Amy Lee - You. Alltså sångaren från Evanecens och låten , den är så sjuuuuukt fin att ni inte kan ana det, hennes röst! Ja jag dyrkar den! A voice of an angel, det svär jag på!

Helgen var minst sagt annorlunda , for ner till S-vall på Noo-Marathon, filmen blev, enligt mig lyckad, helgen blev, enligt mig lyckad, men uppvisningen av filmen blev ett stort F A I L då Lindur råkade lämna in fel band, men det var rätt kul. Vi fick ett gott skratt :)

Fick träffa en kompis i helgen också , riktigt trevlig var han och jävligt snygg också , hehe :))))

Nej nu ska jag och min förskylning och gå och gräva ner oss, är ledig imorgon och troligtvis sjuk resten av veckan - fail!
(nämnde jag att det är mitt nya favoritord?)

/newbie

Kommentarer
Postat av: sajaaan

Vill höra den låten :]]



Ojrå, han måste du berätta mer om!

2008-09-09 @ 23:22:53
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Hela helgen kunde kort och gått avrundas med ordet fail! xD men jävligt kul hade vi! ^^ sorry för det där med filmen, är förvånad att ni inte slängde ut mig ur bussen påväg hem!

2008-09-14 @ 21:06:55
URL: http://lindurwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0