sing i don't wanna be in love

Idag är det en sån där dag som är annorlunda.
Jag fick mig ett plötsligt lyckorus när jag gick hem idag från Britta. Jag bara kände att jag verkligen levde. Och det var helt underbart.

Idag har jag varit i Docksta med Britta och fotat dom tävlande, det blev riktigt apdåliga bilder, så det kändes lite drygt. Vi fick åka hem med Julia, vilket var tur, för vi hade ingen aning om hur vi annars skulle ta oss hem... Hehe...
Sedan nu på kvällen var jag och Julia och Britta och såg på premiären av hål i väggen. Det var faktiskt bara sisådär... Så jäkla kort..
Har nu sedan jag kom hem dampat upp min pappa lite och tjatat om en ny transport.. jag tror inte jag lyckas.. fan..

Natti..

/newbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0