somebody told me

Åhå, här sitter jag då, på våran lediga dag och utan att ha gjort något av det jag ska göra.
Regnat har det gjort hela dagen och jag hade ju tänk att fara ut och springa, får se vad det blir av det senare, måste nog träna lite asfalt så knäa håller till det vid senare tillfälle.

I helgen ska man dra till S-vall för att vara med på en filmtävling, är tillsammans med Linda, Marcus och Magnus.. får väl se hur det går.. höhö 8)

Har iallafall fått nys om ett band jag inte lyssnat på förut , älskar verkligen dom och ja, jag vet att jag är fett efter , men så är det ibland! The Killers iaf :) sjukt bra, därav rubriken för dagen är en av deras låtar.

Har ni tänkt på vilket normalt inlägg det här har visat sig vara. Jag blir nästan lite rädd. Hade tänkt skriva av mig lite viktiga saker här också men orkar faktiskt inte, för det känslan är redan förstörd. Man måste nästan ha lite såna tankar redan i börjar av inlägget. Vi tar det vid ett senare tillfället.

Nu ska jag gå och duscha och kanske äta något, inte för att jag är speciellt hungrig eller nått, men det kan vara bra att äta... ibland.

/newbie


Kommentarer
Postat av: Saja

haha fan tänkte "har ni inte varit i sundsvall än?". men så är det ju inte helg. :3

2008-09-03 @ 21:04:05
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Finns alltid här Mulin! <3

2008-09-04 @ 21:45:00
URL: http://lindurwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0