the more i see the less i know

Jag är så äckligt förvirrad just nu. Huvudet är helt tomt och jag vettefan vad jag vill längre.
Det är en skrämmande känsla och jag vet att det är jag själv som ställer till det för jag påminner mig gång på gång att jag inte lever i min drömvärld som jag gärna vill framlägga det. Det är så mitt beteende är och nu när jag är medveten om det, är det nästan jobbigare än förut. Jag kommer mer och mer fram till vad mina brister är. Jag är påstridig, kan uppfattas som arrogant, men det är så jag har lärt mig själv. Istället för att vara blyg och tillbaka dragen ger jag fullt ut när det är något som verkar jobbigt. På det sättet lever jag efter att det får bära eller brista. Det bästa är att det kan inte jag avgöra. Det kan bara alla andra.

Det jag vill göra nu är att lägga mig ner och lyssna på riktigt deprimerande musik, sådär att man känner sig riktigt misserabel och världelös, sedan vill jag ha en energikick och få tillbaka lite mod, så jag kan ta reda på, det som egentligen besvärar mig. För jag vet vad det är. Jag vill bara undvika det.

/newbie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0