bloggens död?

Tjabba tjena....

Har tamefan ingenting att blogga om. Inte ens värt att skriva ett pyttelitet inlägg...
Jobbar som vanligt, no more no less. Ska försöka göra en ny design till den här bloggen också, kanske på fredag då jag är ledig, men gillar samtigt som den är nu, typ love.

Har ju dock bara photoshop hos pappa, men typ inga bilder.. Så man kanske borde sitta och ta med några från mor min..?


Jobbade igår, både på Järven och på stallet. Började dock inte förrän vid lunch igår, behövde sova. Mycket uppstådelse i måndags efter jag tagit körkortet.
Körde i drygt 5 timmar, och körde väl runt 15mil. Det betyder alltså att man inte gasar runt runt runt, för då hade jag ju hunnit hela vägen till sundsvall. Haha...


Nej nu får detta skit-inlägg vara slut, ska skriva ett senare om min uppkörning. Kan ju nästan vara intressant. Nu ska jag fanemig på lunch. Kyckling-buffé for me!


So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0