i swear

Okej okej okej, jag har fortfarande inte fixat något men jag har inte alls haft tid. Hela helgen har det varit fullt upp.
I lördags var den 50års kalas och i söndags var det dressyrträning och städning av hela babys lägenhet.

Jag har kommit på att det inte alls är lika jobbigt att städa när man gör det tillsammans med någon. Sen det bästa med att städa är ju resultatet. Nu sitter man i en fräsch lägenhet och vi har t.o.m fixat benen till sängen. Den har ju faktiskt stått på golvet i typ 3-4 månader för er som inte visste det eftersom vi råkade göra sönder dom.. (INGET SNUSKIGT!)

Efter vi hade städat så lagade vi middag och jag bakade chokladbollar till efterrätt!

Sen hör och häpna har jag kört Björns bil hela 4g nu! Kan ni fatta det!? Och jag ska få låna den idag igen.
För er som inte känner honom så är det den absolut finaste bilen i världen! Haha, vet inte hur många timmar som är nedlagd på den :)
Och när jag fick låna den i fredags sas det såhär..
Björn: KÖR FÖRSIKTIGT! Kör den som om den vore din baby!!
Jag: Så jag ska ta hand om den som om den vore min häst?
Björn: Ja, fast din häst har lite högre markfrigång...

I lördags så testade jag även på att köra både båt och fyrhjuling! Rockade helt klart fett på båda.. Hehe!

No, back to work I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0