we all come to a end

Yes.. Det var ju den här bloggen också.
Dålig uppdatering har det blivit men har haft fullt upp hela helgen verkligen och nu är det måndag och jag sitter på jobbet.
Yes, ni hörde rätt, min sista lediga dag och jag sitter på jobbet. Har klivit upp tidigt nu i snart 2veckor och imorgon börjar skolan och mina tidiga mornar fortsätter.

Ska bli kul att det första jag måste göra är att ta ledigt på fredag för att kunna åka till Strömsholm. Haha, lär inte bli populär.. Men ska verkligen försöka tycka skola är mer rolig iår än förra året. Då ville jag mest bara gå in i väggen och dö.

Just nu känns allt positivt och jag ser verkligen fram imot att få hem min häst och sätta igång och träna igen.

Nej nu vill jag fan ha min dricka...

/Grassmonkey

Kommentarer
Postat av: L

maaalin, hoppas att du är hemma under klubbtävlingen? och att du ska vara där :O

nervöööös tjej..........

2009-08-26 @ 18:49:40
URL: http://www.liisaaal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0