a quiter

Jag vill inte vara den som ger upp när jag nästan står på mållinjen, men vad ska jag göra när all ambition tar slut.
Jag orkar inte ens ta tag i det, jag vet att jag har misslyckats och kan inte ta igen det.

Just nu behöver jag ett jullov, som förhoppningsvis kan få mig att samla mig själv.
Gärna lite nostalgi på köpet, sådant älskar jag.



Sedan är min nyår förstörd, jag ska jag fan gå och lägga mig klockan åtta, för på nyårsdagen har jag stalltjänst.
Förra året hade vi kvällsfodring på julafton.

Tycker ni det låter rättvist?


Kommentarer
Postat av: - E

Noooooooooooooooooooooooooo :(

2009-12-17 @ 12:11:27
Postat av: Pelle

va gnäller du för, är ju självförvållat eller också styr en diktator ditt liv vilket inte är så bra. Isåfall ska du vakna o säga ifrån :-)

2009-12-23 @ 01:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0