Blogs I read - part 1

 


 

Detta är alltså en ny kategori där jag kommer lägga in headers på en blogg jag läser och skriva lite om bloggen.
Vet inte hur många det kommer att bli, eftersom jag är en riktig "blogg-nörd".
Jag väljer inte bloggarna i någon speciell ordning.
(klicka på "headarna" för att komma till just den bloggen)


Let's start with Kisse - I mean why not?
Hon är faktiskt just för tillfället Sveriges största bloggare.
Den här bloggen läser jag mest för att jag tycker det är kul att folk fortfarande orkar irritera sig på henne, om man inte har lyckats genomskåda henne nu så borde man ju söka hjälp.

Jag orkar inte längre tänka - åh jävla Kissie som bara sitter och ljuger, fan vad ful hon är!
Jag tänker istället - Fan vad bra hon har gjort det som lyckats lura sig till framgåmg.

Visst kan man känna att hon är dryg när hon säger att hon ger 500kr till en uteliggare, men att folk orkar kommentera det gör det bara ännu bättre.

För er som inte vet vad Kissies blogg handlar om är inte värda att leva på 2000-talet haha!
kissies.se - finns i min bloglovin.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0