Blogs I read - part 2


Glömde bort förra veckan, så jag kör två stycken nu ist :)
Idag blir det skvallerbloggarnas tur!
(klicka på "headarna" för att komma till just den bloggen)

Detta är den bättre av dom två skvallerbloggarna jag läser.
Hon/Han/Det - skriver om alla möjliga olika kändisbloggar och ger en blandad läsning, med allt ifrån PS-missar till rykten och mejl från läsare. Detta är som sagt en skvaller blogg som mest liknar en skvaller tidning då det handlar om ALLA större bloggar!

Den här skvallerbloggen undrar jag ibland varför jag läser, för trots att det är en skvallerblogg om ALLA större bloggar, så står det mest bara om Kissie, Dessie och Paow, ibland Amir och Krille, man nästan aldrig någonting om dom andra.
Dessutom är det mest bara: OMG dom har gjort sig själv brunar i PS - Vad hände med skuggan? Yada yada.
Alla VET att dom photoshopar sig för att provecera, jag menar - give us a break..
Sedan handlar den väldigt mycket om att vissa bloggar försöker lista ut vem hon är.
Sist av allt är det aaaaaaalldeles för långa inlägg, och ibland skriver hon verkligen helt osamanhängande.

Då är det väl såhär: Varför läser jag den? - Jo jag är väl rädd att missa någon som den andra skallerbloggen inte tar upp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0