Erik var GRYM!



Tittat på Idol idag för ovanlighetens skull, jag är ingen person som har följt det slaviskt, men nu när jag är uppe i Umeå så har det blivit mys framför tv:n och i detta fall Idol.

I första rundan var Calle bäst, men i andra rundan...
ERIK TOG JU HEM SEGERN!
Vi behöver inte ha någon final nästa vecka, vi behöver inte rösta vidare Calle eller Tove.
Erik har redan vunnit och det är ingen snack om saken.


Nu måste jag dock gå in på idols hemsida och titta på Erik Grönwall - Run to the hills 7000gg!
Och jag är dessutom jääääävluskt avundsjuka på dom som var i scandinavium ikväll!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas erik vinner för vi vet ju vad som händer med dom som vinner i idol. Go CALLE!

2009-12-05 @ 15:05:13
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0