got to sleep

Är så jävla trött just nu, det har verkligen varit en LÅNG dag
Först UF-mässa och sedan genrep för luciashowen på stallet som är i helgen där jag och Annie ska sitta och sköta musiken.

Det gick segt som tusan på genrepet men vi fick oss iaf många härliga skratt. Haha

UFmässan är jag väldigt nöjd med, tyckte våran monter blev bra, inte riktigt som vi hade tänkt men och som Emma säger, nästa gång tävlar vi alla på samma i vilkor vilket blir mycket roligare :)

Nu ska jag och min nya vän förkylning gå och lägga oss brevid min söta pojkvän, hoppas kunna sova lite.

Nej jag ångrar mig, ska gå i reklamen av filmen jag tittar på (The Animal) och borsta tänderna, sen ska jag lägga mig och fortsätta se på den, den är så kul haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0