helpfull?

Jag måste fan bara skriva av mig.

Hur jävla irriterande är det inte att våra lärare fan inte ställer upp för oss när vi väl är i skolan????????
Dom bara: Nej jag har inte tid, jag måste.. eeeh.... sitta i lärarrummet och dricka kaffe!

Nejmen riktigt så är det inte, men när man verkligen har bråttom med något så får vi inte hjälp med att skriva ut, när vi ska göra ett stort arbete fick vi inte heller låna några saker "för dom går sönder"
Men om skolan har råd att låna ut pengar till olika företag, hur fan kommer det sig inte ens att dom kan köpa in lite ny utrustning så vi kan få lära oss den utbildningen vi faktiskt går!?


Fuck you parkskolan , du suger. Haha



With love

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck you park

2009-12-21 @ 11:44:04
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0