JULLOV

Nu är det jullov för faaaaaaaaaaan!

Man har alltid en del saker man ska göra, men jag ska iaf SOVA och vila upp mig :)
Är riktigt nöjd eftersom alla julklappar är färdiga nu, har bara några små kvar som jag måste slå in, men det gör inget, dock känner jag ingen riktig julstämning, men det känns som man tappar den mer, eftersom alla andra säger att dom inte har någon, skulle vi alla säga att "Åååh, vilken härlig julstämning!" så skulle man säkert tillslut kunna lura sin egen hjärna.

Haha jag vet inte vad jag pratar om.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: -E

Jag har väääärldens julstämning :) så om du umgås med mig så lovar jag julstämning till dig ;)

2009-12-22 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0